Hanımlar az önce doktordan çıktım kalbinde beyninde bi sorun yok dedi ama böbreklerinde biraz genişleme var dedi bende erkek diye olabılır dıyorum ama siz ne düşünüyorsunuz ? Böyle bi durumla karşılaşan var mı ? Bebeklerinizin sağlığı nasıl ? Doktor sıvı allım bakalım dedi ama ben istemedim.. Doğumdan sonra eğer devam ederse sunnet edılerek gecıyormus bu sorun🤗