hilaldg300 Normaldede duygusal bir insandım hamilelikte arttı özelliklede bir kaç haftadır hatsafhada canım yemek yemek istemiyor yemek yapmak istemiyorum dışardan söylücek oluyorum canımın istediği bişey bulamayınca ağlıyorum eşim istediğim saate uyanmayınca tutamıyorum kendimi saatlerce ağlıyorum hiç bir aksiliği kaldıramıyorum ben üzülümce bebeğimde üzülür diye kendimi sıkıyorum ağlamamak için zorluyorum sonra daha çok ağlıyorum düşününce kendi kendime çok saçma geliyor bunlar ama benim gibi olan varmı yoksa sorun tamamen bende mi 😓😓
Zeyk hilaldg300 ya kıyamam kaç haftalık gebesin? Hamilelikde oluyor bu aşırı hassasiyet belirli dönemlerde ama istediğin olmuyor diye kendini çok üzme çok tatlı yazmışsın mesela 🤗 gecicek bu duygusallık ağlamak istediğinde öyle düşün
hilaldg300 EylulEbrarin hiç istemiyorum onu etkilemek üzmek ama inanın bunu düşünmek bile beni o kadar etkiliyor ki birde çevremdekiler abarttığımı söyleyince hepten kopuyor bendeki filmler
Kader_13 Bende oyleydim başlarda ama şuan daha iyiyim yani kendini üzme oluyor böyle şeyler gayet normal☺️