Mehtappp34 Merhaba kızlar 31+3 teyim bugün doktora gittim kilosu 1960 kg boyu 40 cm iyimi sizinkiler nasıl merak ettim
Mrveyman Bende dün gittim doktora kızlar tam 31 haftalığım 1650kg 42cm olmuş oğlum çok şükür hep başaşağı duruyor böyle giderse inşallah normal olacak doğumum 👶🏼💙🥰