Eminehtn amin hepimizden canım bende geçtim dönemde yaşadıklarımı bilmiyordım sordum burda hep okudum şimdi ileri dönem bilmiyorum hep soruyorum bi akıntı bişe oldu zaman napalım bilmemek ayıp değil zamanla öğrenecez daha bilgili olacaz inş hepimiz anne adayıyız birbirimze destek olmalıyız ..