Hazelkrnz Humakusu hastanede yatıyorum dünden beri 8 kere yapıldı 3 cm açılmayla kaldı durdurmaya çalışıyolar 33+4 günlüğüm şuan
Zsare Humakusu size de uzun bi aletle mi bakıldı? Elle bakılıyor diyenler o cihazı mı kastediyor yoksa ciddi ciddi elini mi sokuyor anlamadım🤦🏼♀️ Bana açıklıj var mı diye uzun bi aletle baktı
Unzile31 Hazelkrnz benim de üç cm açıklığım var eve yolladılar üç haftadır duruyorum kendi ne zaman gelirse die bekliyoruz 37 deyim şuan
Mavis222 36 haftalık doğum yaptım 3 cm açıklıkla yatışım yapıldı 20denfazla muayene yapıldı suyum nişanım yoktu onlar getirdiler onlar yüzünde 2. Çocuğu istemiyorum
Unzile31 Mavis222 benim 34 de 3 cm açıklık vardı ama nst de sancı çıkmadı eve gönderdiler 37 oldum şuan ne zaman gelirse kendi dedi dr açıklık olumca hemen o gün doğurtmaya nie çalıştılar ki ben nette de araştırdım üç cm Açıklıkla bir ay duranlar var hep
SevalK Mavis222 kasılmalarla mı hastaneye gitmiştinz su veya nişan gelmediyse neden baktılar? Benim doktorum doğumu tetikler diye bakmıyor erken doğum riskim var evde yatıyorum
Unzile31 Hazelkrnz tekrar alttan muayene olmadım açılma olayı için yani sancı olmayınca yolladılar on beş gün oldu ben dinlenmiyorum da öyle sabahtan akşama kadar aktifim yürüyüş ev işi hepsini yapıyorum yani nette de çok kişi yaZmış üç cm açıklığım var üç hafta donra doğurdum dört hafta spnrs doğurdum diye ama ilk hamileliğimde mesela suyum gelmişti gitmiştim dört beş cm de açıklık var demişlerdi o gün doğurmuştum suya ve sancıya daha çok bakıyorlar sanırım açıklıktan ziyade bi de hAftaya yani son haftalardaysanız suni falan vererek Doğuma alıyorlar
Kimya Hazelkrnz bir sıkıntıdan dolayı mı acikliginiza bakıldı. 33+4 erken değil mi. Ben de 33 haftamdayim. Vajenimde sızı hissediyorum. Acilmam mi var acaba. Siz genel muayenede mi açıklık bakıldı bi sıkıntınız mı vardı.
Unzile31 Kimya ben de o sızı gibi birşey hissetmiştim iğne batması gibi alt tarafta bi de aşağı doğru bi baskı hissetmiştim çocuk kendini aşağıya itttiriyor gibi sanki sonra üç Cm açıklık var dediler o açılma olayı galiba 😀
Humakusu Unzile31 bende de oluyor bi sızlama bir kaç saniye sürüp geçiyor acı ile karışık bir şey 37+2 deyim yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor