Sevgimom1 ben öğretmenim, yazın çok boş vaktim olduğu için etamin işliyorum, kağıt ipten çanta örüyorum, tığ işi battaniye yaptım zaman geçirmek için. Kışın da yaz kadar yoğun yapamasam da devam ediyorum :) pinterestten bakıp bakıp yapıyorum, insan oyalanınca beyni de meşgul oluyor. Tabi kitap da okuyabilirsin vaktin bol, insanın kendine yaptığı en büyük yatırım Kitaplar :)