Dilekctnky Merhaba kızlar inşallah Kasım’da kızımla kavuşacağız 🥰 28. Haftama çok az kaldı son bi kaç gündür mide yanması ve hazmı problem yaşıyorum özellikle mide yanması :( annem bu aylarda bebeğin saçları çıkmaya başlıyo o mide yanması yapar dedi. Sizde de oluyor mu ne yapıyorsunuz. Ben önceden kefir içiyordum iyi geliyordu ama şimdi geçmiyo 😞
Nur___ Dilekctnky 28+2 haftalığız cnim, mide yanması oluyor da hafif şeyler yemeye çalışıyorum bide saçı çıkmasıyla bilimsel bi bağlantısı olduğunu düşünmüyorum ama eskiler böyle söylüyor 🌺 bol su içmek iyi gelebilir
Feminel16 Dilekctnky 30 haftalığım aynı sorun bende de var. Salatalık yada ılık süt biraz midemi rahatlatıyor sizde deneyin derim. Saçlı olmasıyla ilgili de tamamen hurafe bebek büyüdüğü için mideye baskı yapıyor buda mide asidin arttırıyor o yüzden oluyur.
Dilekctnky Nur___ 2kezanne Badevehande TGamze Sevda_gur Feminel16 Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim önerilerinizi uygulayacağım 🙏😇 Feminel16
2kezanne Yogurt yiyebilirsin birde gaviscon şurup faydasını görürsün yağlı tuzlu acı seylerden uzak tut kendini🙂