Merve532 17.haftama girdim arada sağ kasıgım acıma yapıyor simdi sol tarafım hareket edemiyorum sizce normal mi bebeğe etkisi varmıdır 😢
EngucluAnne Merve532 bende 17.haftama girdim bende de hiç belirti yok ne sancı ne ağrı buda beni tedirgin ediyor 🙄
EngucluAnne Merve532 enfeksiyon olmuş olabilirsin çünkü ben 14.haftam da böyle kasık ağrısıyla gittim doktora bebeğime baktı doktor bir sıkıntı yok direk kan ve idrar tahlili istedi enfeksiyona baktı bu tip ağrılar enfeksiyon belirtisi de olabilir dedi
Azra_19 Merve532 Benimde çok fazlaydı kasık agrıları normal doktora da düzenli gidiyosan sıkıntı yoktur canım
Merve532 EngucluAnne benım kasığım acıyor ağrıyor nebekte sıkıntı yok ben 16.haftama adım attım kıpırdamasını hissediyorum zatende kasık agrısı bebege zarar verırmı iştee
MinakAnne Kaşık arısı çok normal aşırı ağlıyorsa doktorunuza başvurabilirsiniz ben hala çekiyorum o ağrıyı 35+2 haftam benim
Merve532 MinakAnne ya sabah kalktım tuvalete cıktım ondan sonra oldu boyle yataktan kalkamıyorum hıc bısy yıyıp ıcemıyorum hep acımıyor arada suan gectı ama gene acıcagından emınım
MinakAnne Merve532 Normal canım ben 35+2 haftamdayim hala arada ağrıyor ağır kaldırma inşallah sıkıntı olmaz