Fasulyem22 tabiki de doyar midesi ne ki yani onun. Emzirdikçe büyüycek ve süt artıcak. Bebek emdikçe hormonlar beyne sinyal gönderiyormuş emzirdiğin sürece süt üret diye emzirmeyince süte ihtiyaç yok diye üretmiyomuş. Ben hastane çantama ne biberon koydum ne mama. Vermeyi de düşünmüyorum zaten doktorlar mama takviyesini 1 ay içinde alması gereken kiloyu alamazsa öneriyo sadece