MerveeAltnk Kızlar doğumuma az kaldı normal Pedlerden aldım ama doğum sonrası için Depend ve hasta bezi diyorlar acaba ikisi de aynı mı? Depend yerine hasta bezi kullansam olur mu bilgisi olan varsa yardimci olabilir mii
Esuyum38 MerveeAltnk bildiğim kadarıyla depend kilot tarzında giyilebiliyor hasta bezi benek bezi gibi yandan cırt cırtlı farkı yok ikiside kullanışlı olur yani
Canoglumbenm MerveeAltnk depend kilot gibi giyiyorsun. Hasta bezide orkid gibi ama büyük oluyor bildiğim kadarıyla
Deletedmom133 MerveeAltnk depend kalıbı dar orta boy aldım olma di bende hasta bezi aldım sonradan Evde sadece eşim ve ben kaldık evdede külot ped uğraşmamak için Evet e bir süre hasta bezi taktim
Esuyum38 MerveeAltnk aynıdır ya farkı olacağını sanmıyorum zaten doğumdan sonra takarsın bi kaç saate kan vs akıntı olursa değiştirirsiniz uzun süreli kullanmazsınız öyle hastabezinden veya dependden taşacak kadar bişey olacağını sanmıyorum
MerveeAltnk Deletedmom133 içini görmeden alıyoruz ya bende kaç beden alacağımı bilemedim açıkçası depend almak yerine hasta bezi almak ta mantıklı o zaman hastane de onu kullanırım evde normal Ped takarım çok yoğun olmaz herhalde. Teşekkür ederim
Deletedmom133 MerveeAltnk yok canım olmuyor yoğun en büyük l var zaten dependde hasta bezide m yada l gayet iyi olur 😊
Hllswm MerveeAltnk hasta bezi mi depend külot gibi daha iyi sarar hasta bezi cuval gibi popondan sallanır pek rahat olmaz lohusa pedi de ilk gün değil de.. 2 3. Gün kullanmaya başlanabilir dahnaz kanama olunca