Kibar Merhaba arkadaşlar 20+5 Bugün kontrolümüz vardı devlette cinsiyet için %80 erkek dediler ama 18 haftalıkken özelde kız dediler şaşırdık kaldık ne yapmalıyız sizce ?
Ayse08emre Kibar bu cinsiyet ne zaman kesinleşir hiç bilmiyorum bende 20 deyim bi türlü kesin demiyorlar
Ayce09 Kibar 18 haftaya giricem yarın ve hala belli değil kendi doktorum kesin kız dedi ama başka doktorlar erkek dedi en son gittiğimde bacaklarının üzerine oturmuştu göremedi bende bekliyorum malesef
Tlysfk Kibar bana da 14.haftada %60kız dediler kontörle 3hafta var ben de başka doktora mı gitsem diyordum da, gitmesinin daha iyi sanırım😂
Deletedmom0071 Ayse08emre doğunca muhtemelen görürüz o yüzden hiç güvenemiyorum her şeyi unisex yapmakta fayda var 😅
ozguk Kibar banada kesin değil dedi ikinci gittiğimde ilkkinde kesin erkek dedi kız olursa maviş maviş giyicek artık 🥰