Deletedmom3 Edakykn korkma canim daha once gecirmissin kizamikcik veya aşısını olmussun pozitif cikmasi iyi demekki bagisikligin var
Turkane korkulacak bi şey değil bende de pozitif çıkmıştı..doktorum dedi ki sadece çoçukluğunda kızamık falan geçirmişsin az miktarda kanda da kalmış..hiç bir önemi yok
Deletedmom3 Edakykn o da ayni ya hastaligi gecirip iyilestin ya da hepatit b ye karsı aşılısın demektir