Elif89 Merhaba hanımlar şeker yüklemesi yapılacak yarın bu akşam 8den sonra birşey yenilmeyecek içilmeyecek yazıyordu verdikleri kağıtta acaba su da mı içilmeyecek ?o kadar saat susuz kalınmaz inşallah yardımcı olursanız sevinirim
filiz08 Elif89 yok daha neler .aç karnına gitmenin yeterli olduğunu biliyorum sadece.Hamile insan o kadar saat aç mı kalırmış.iki kez yaptırdım ama sabah aç karnına gitmemin yeterli olacağını söylemişlerdi
[silindi] Elif89 canım bende yarın yaptıracam biraz önce doktorla görüştüm sabah aç gel dedi . O kadar saat aç kalsak bayılırız ya . Zaten sabah 7 de kahvaltı yapan biriyim nasıl dayanacam diyorum 🤦🏻♀️
demir33 Bende yaptırdım canım 2 gün önce. Doktorum gece 12’den itibaren birşey yeme dedi, ama su içebilirsin bi sakıncası olmaz demişti.
Elif89 Allah yardımcımız olsun 🤲🏻Açlık yine dayanırım ama susuzluğa dayanamazdım teşekkür ederim canlar kara kara düşünüyodum bende 🥰😘