Gmz942 yani bunlar hep çevrenin baskısı yüzünden oluyor. Sırf normal doğum yapcam diye kendini ve bebeğinin sağlığını riske atmak çok mantıklı gelmiyor bana. Kuzenim ısrar etti normal yapcam diye 4,5 kilo bebeyi doğurdu 15 gün hastanede yattı kan kaybı, enfeksiyon ve çok fazla dikişten. Sezeryan da bir doğum şekli normal olmayacaksa başka seçenek yok canım korkutma kendini. Bende normal çok istiyorum ama kansızlık sorunumz var haftaya doğum şeklimiz belli olacak ben hep hakkımızda hayırlısı diye dua ettim yavruna sağlıkla kavuşacaksın öyle düşün 😊