Merhaba tüm anneler yeni üye oldum ve başıma gelen bir olayı sizinle paylaşmak istedim aranızda yaşayan varsa bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Ben 26 haftalık gebe iken normal rutin kontrolümde doktorum rahmimin 7cm açıldığını gördü ve hemen ertesi günü serklaj ameliyatı oldum (bu arada doktorum perinatoloji ve riskli gebelik uzmanı) istirahat alarak işten rapor ile ayrıldım sadece wc ihtiyacım için kalkıyordum bu şekilde 29 haftayı bulduk tekrar kontrolümde suyumun dikişlerime dayandığını daha hiç iş yapmadan yatmaya devam etmem gerektiğini söyledi doktorum şu an 30 haftalığım benim gibi başından böyle bir olay geçen anneler varsa bebeğini sağlıkla kucağına aldılar mı yardımcı olur musunuz