Zade betulscelik Daha erken canım benim de 7. Haftadan sonra bebek görünmüştü dur bakalım daha zamanın var :)
Rbidrmz betulscelik canım benim de 7. Haftanın basında görüldü biraz daha zamanım var bnce beklemelisin😊❤
zcolak betulscelik 7+4 te gittiğimde benimde görünmemişti. Sonra doppler ultrason cihazı ile baktılar gördüler hatta kalp atışını falan da duyduk. Görünmezse bile bir kaç doktora görün derim. Cihazları eski oluyor sanırım bazı yerlerin