Serraa05
Kızlarrr bugün doktora gittim ilk defa acıklıgA baktı 1 cm dedi nst de ufak ufak sancılar cıktı. 2 3 saat sonra kahverengı bi akıntı gordüm camasırımda ve hafif adet sancısı gibi agrım var. Sizce doğum mu baslıyo
Min_nak
Bende burda bekliyim aynı dertten muzdaribim.. 🤷♀️🤷♀️
SusamNur
Çatı muayenesi olduğu için olabilir bende 40+1im doktorunuz ne zamana kadar beklemeliyiz dedi.
Serifeee
Bnde dün çati muayenesi oldum bugün kahverengi leke geldi acaba nişanim mi geldi diye dşündüm ama degil sanirim çati muayenesinden sonra olmasi normalmiş
Sumru4
Nişan olabilir.. Zaten vakti de gelmiş.. Doğumsa sancıların sıklaşmasını bekleyin.. Yürüyün duş alın iyi gelecektir.