ceycey_1992 5+3 haftalığım kahverengi leke geliyor progesan ilacı dün kullanmaya başladım kesmedi sizce neden
Banu2626 ceycey_1992 progestan vajinal olarak kullanımı daha etkili. 1 kullanımda baya etkilşyor.2. Günde kesiliyor kahverengilik. Ağız yoluyla değilde doktorunuzla görüşüp vajinal almayı deneyin bence
ceycey_1992 Gunayyy6 hemen kesilmez dimi korkmaya başladım dün acile gittim doktor bir hafta kullan dedi gel dedi de ondan sordum
Esoo Selam canım bende 5+3m 😊 benim 1 haftadır oluyor kahverengi lekelenme. 1 haftadırda progestan hap iğne kullanıyorum ama hala geçmedi ☹ doktorum yerleşirken olabilir demişti
ceycey_1992 Esoo ben iğne kullanmıyorum hapını içiyorum sadece bende 5+3 um bakalm bugun acile de gittim sorun yok ilaca devam dedi hayrlisi
Jasminixx ceycey_1992 benimde lekeyi geç kanama bile olmuştu hap ve iğne vermişti doktor bebeğin plasentası öndeymiş 20. Haftaya kadar olabilir dedi dikkat et bol dinlen dedi