Arkadaşlar 15 haftalık gebeyim. Hamileliğimi çekmeköy fsm tıp merkezinde öğrendim ancak doğum yapamazdım orda sultanbeylide nurdan öztürk hanımın özel muayenehanesine gitmeye başladım ancak 2.gidişimden sonra kadının tavırları aşırı soğuk geldi. Soru sormazsan hiçbir yorum yapmıyor. Önceki dr umun verdiği kan hapı dışında bir ekşeme yapmadı. Hiçbi şey sormadı doğru düzgün yani. İlk gebeliğim hareket ettiğini görünce bile heyecanlanıyorum ama dr hanımın bir kaç tavrı oldu ve beni çok tahatsız etti. Artık ona da gitmek istemiyorum. Ama kendime dr da bulamadım. Önerisi olan varsa çok memnun olacağım. Randevum yaklaşıyor ama dr yok piyasada😣