Melek36 32 +0da bebeğimin kilosu 2 kilodan fazla çıktı. Bu uygulamada kaç kilo olması gerektiğine baktığımda 1400g yazıyor. Bende şeker de olduğu için tedirgin oldum. Acaba kilosu fazla mı? O yuzden sizlerinkini öğrenmek istiyorum 😊
minikkurabiyem2019 Melek36 fazla degil sanki 30 haftalıkken 1500 kg du bana sayıf geldi ama dr ortalama gayet iyi demişti.
Gizemliince Melek36 merhaba bende şeker hastasıyım. 31+6da 1849 çıktı doktor normal dedi ama bende uygulamadan bakınca fazla geldi.
Asill minikkurabiyem2019 aynen benim.bebisimede aynı haftada aynı kiloda bana zayıf geldi doktor gayet iyi normal dedi 😊
Asill Her bebek aynı olmaz bnce uygulamayı takmayin kafaniza ben üç ayrı uygulama kullanıyorum hepsinde farklı farklı yazıyor aynı haftaları 😆☺
Melek36 Asill tabiki zaten uygulamada yazanlar ortalama degerler ama ben şekerden dolayı zaten tedirginken kilo da sanki fazla gibi çıkınca emin olamadım. Tesekkur ediyorum
minikkurabiyem2019 Asill sezeryanım bide ben suan 34 olduk 4 haftamız kaldı 🙈 önce saglıklı olsun ama en az 3 olsa cok iyi olacak
Busragms 32+2 de 2000 gr bende şeker hastasıyım insülin kullanıyorum doktorum normal olması gereken kiloda dedi