1234567bsr- Kızlar gectıgımız cuma 2.li test yaptırdım ult temız cıktı kan testımde yeni cıktı. E nabızda testimin yanında yeşil tik var ve deger normal yazıyor detayı acılmıyor tabiki. Bilen varmı?
Emineemre Grafik o detaydaki onu ancak doktor görebiliyor biz göremiyoru canım doktorda grafiğe göre yorum yapıyor