Gamzezz Hanımlar .ben devlete gidiyorum burda herkes bebeğin kilosunu cm ni biliyor .ama ben sorduğumda doktor ,bir sorun yok ya bu yeter dedi.acaba siz ozelemi gittinz
NurGrlek Gamzezz kaç haftalisiniz ilk gebeligimde bende gittim devlet Hastanesi'ne ultrason kağıdında yazıyordu kilosu
Gulsevm Gamzezz bende devlete gidiyorum benim sormama gerek bile kalmadan doktorum her şeyi söylüyor ek olarak birsey merak edip sorduğumda da cevaplıyor
Merveyavuzktm Doktor asistanına bilgi veriyor ultrasonla muayene ederken her şeyi not aldırıyor normalinde, sizde bunu yapmıyor mu? Not aldırırken gr olarak söylemesi lazım zaten size özel olarak söylemiyorsa da. Ama siz sorduğunuzda da bilgi vermiyorsa çok enteresan.. 😕
Zade Merveyavuzktm Eğitim araştırmadıysanız öle bişey mümkün de devlet hastanesinde pek mümkün değil böyle bişey :/
Gamzezz Merveyavuzktm ay evet evet .normalde öyle oluyor ben hep gittigimde öyle oldu .ya bu benim doktorum değil ve bu şekilde de asistana bilgi vermedi bana da çok tuhaf geldi .
AYsegulusal Gamzezz bazı doktorlar sormadan söylemiyor sorun boyunu bana da hiç söylemedi er ama verdikleri ultrason kağıdına fl yazan kısım İ 7 ile çarpınva boyu çıkıyormuş ordan hesaplı yorum