Sevgimom1 kuzucum üzerine gitme verdiği tepki gayet normal İnan bana. O şuan kendini eksikmiş gibi hissediyordur. Bende bir düşük yapmıştım sonra 8 ay falan olmadı tedaviye başlayalım hangimizde ise sorun diye, ben gittim tüm kontrollerimi yaptırdım birşey çıkmadı. Eşimi daha doktora çıkartırken bile 2 hafta dil döktüm.. testleri falan bile yaptırmadı, kötü hissetti kendini. Doktora götürdüm diye bile bana çocuk gibi küstü nerdeyse, hiçbir ilacı kullanmadı testleri yaptırmadı en son özele gidip çatlatma iğnesi ile hamile kaldım.