@Lovelies spinal anesteziyle doğum yaptım 4 saat kum torbası koydular karnıma o zaman biraz ağrım oldu ister istemez kum torbasının o ağırlığı ağrıya sebep oluyo onun dışında kum torbasının kalkmasıyla birlikte tüm ağrılara el sallıyosunuz. İlk kalkışta yataktan kalkarken bi gerilme oluyo ister istemez onun içinde tek tavsiyem yavaş hareket edip başkasının değil senin başkalarından destek alarak kendini çokta zorlamadan kalkman. Sonrası aşırı kolay ve ağrısız bol bol yürümek gerekiyo yürüdükçe insan açılıyo resmen, nescafeyi tavsiye ederim çok işe yarıyo yemek yemenize izin verildiği an ilk işiniz nescafe içmek olsun.