Selambengeldim ya aynısı aynısı, yatagıma girip odamda uyumak istiyorum olmuyor gardırop açamıyorum ya temiz kıyafetleri giymek istiyorum dustan sonra öğümek ten mahvoluyorum, en son gül suyu döktüm klimalı bi odaya bi kaç saat anca idare etti sonra gene insan kokusu ten kokusu. Su içmek için bile dolabı açamıyorum, kendime su sisesi aldım onu da kullanmıyorum kokuyor, aynısını yasıyoruz demekki