Anne24 ben 5 gün sonra Doğum yapacağım ve tüm hamileliğim boyunca sadece 11 kilo almama rağmen bacaklarım da karnım da çatladı canım. Çatlak kremini düzenli olarak kullandım oysa ki..
o yüzden krem falan bir işe yaramıyor bence. Herkesin vücuduyla ilgili bir durum diye düşünüyorum ben. Üstelik çok minyon biriyim. Hamile kaldığımda 48 kiloydum sen düşün 😊
Bende kafama çok takıyordum ama eşim sakın kafana takma onlar bize bebeğimizden bir anı, geçmezse de ben hiç rahatsız olmam düzenli spor yaparsın fiziğin düzeldikten sonra sen kendini iyi hissettikten sonra o çatlaklar olsa da bir anlam olmaz ve kötü görünmez dedi öylelikle son haftalarımda biraz daha rahatladım yoksa kafayı yiyecektim bende 😄