MerveYaman Sabah kalktığımdan beri sağ gözüm ve sağ taraf başım çok ağrıyor uyuyunca geçer sandım uyudum kalktım ama değişen yok karnım da çok sert ve arada giren ağrılarım oluyor neden oluyor anlamadim leke felan da yok yani lütfen cevap yazarmisiniz???
MerveYaman MerveYaman dün gece hastaneye gittim ve suyumun azaldığını nst de sancimin çıktığı öğrendim fakat açılma sadece 1 cm olduğu için geri eve gönderdi sizce doğum yakın mi ?
MerveYaman Gamzelianne1453 herhalde 38 haftalığız şuan yani ama suyum azalmaya başlamış ya ondan korktum ben aslinda
dvran22 MerveYaman doğuma yakın zaten su azalması durumu yaşanıyor canım Baş ağrın için tansiyona baktılar mi Tansiyon yükselmesi sebebiyle bu durumlar görülebilir
dvran22 MerveYaman anladım canım çok geçmiş olsun😊doğuma da az kalmış heralde ondan dolayı artık bu şikayetler artıyor Bende 37+1 oldum günler geçmiyor gibi