Gulbeyazk Kızlar daha sancılık olmaması lazım dün biraz eşimle tartıştık üç dört saat boyunca sonra karnımın ici sızlamaya başladı uzandım bi saat kadar geçmedi ılık duşa girdim belki gazdır diye biraz rahatlattı gece de belime vurdu ağrı şimdi ise ağrı var ve beş dakkada bir kramp gibi ağrı giriyor bi fikri olan var mı içimin rahatlamasına ihtiyacım var
1ogrencianne Gulbeyazk hemen doktora görünün kimse bilemez bunu. Ters bir durum varsa önlem alır doktorun. Geç kalmayın.
Superfreshlerim Gulbeyazk canım ritmik gelen ağrılar bazen ciddi olabiliyor, doktorunla iletişime geçersen daha sağlıklı bilgi alırsın, büyük ihtimal stres kaynaklıdır ama ne olur ne olmaz riske atma
34-tugba Gulbeyazk çok normal canım gerilme oluyor o yüzden stresten uzak durmaya çalış benimde olmuştu
Gulbeyazk Laziko burda kimsenin doktor olmadığının farkındayım doktora gitsem normal bi durum ise verecekleri tepki de ortada yaşayan mutlaka vardır diye soruyorum doktor olduğu için değil yorum yaparken daha dikkatli olmanızı oneririm
Gulbeyazk 34-tugba ilk gebeligim 15 haftalıkken saklanmıştı şimdiye kadar bi sknti yaşamadım bu gençliğimde ama yinede hep bi tedirginlik iste
Gulbeyazk Superfreshlerim malesef öyle bi şansım yok devlete gidiyorum ben ya acilden gireceğim ki o zaman doğru düzgün muayene bile edilmiyor biliyorsunuz yada tanıdık lazım sakinleşmeye çalışıyorum şuan sadece yapabildiğim bu
Superfreshlerim Gulbeyazk anladım canım. İnşallah tanıdıkça süreç ilerledikçe daha ilgili davranır, onlar için evet çok sıradan ama malesef bizim için o kadar sıradan değil hayatımızın merkezi resmen bebeklerimiz aklımız çıkıyor onlara bişey olacak diye
Gulbeyazk Suhedaa uzanınca hafifliyor yarım saat düzenli ise bi onbeş yirmi dakka sakin o yüzden endiselendim