Hilal53 gecen hafta annemin eline paslı demir batmış bana söyledi hemen dedim koş sağlık ocağına tetanoz vurdur yaa ne gerek var ben asi oldum vs dedi gittik iyiki geldin diyip 1 doz vurdular normalde 2016 da vurulmuş o aşılarını bazı sebepten dolayı ama önlem amaclı bir tane daha vurdular tetonozun önemi de bu zaten hamilelikte vurunmanın amacı doğum anında olurda bi komplikasyon oluşursa seni ve bebeğini korusun diye yapılan 3 doz bi aşı kendini düşünmüyorsan daha dünyaya getiremediğin bebeğini düşün ben vurdurdum bi sıkıntım da olmadı allaha şükür bu benim düşüncem 🙏