Cnncyn
Doğumum daha olmadı inşallah iki hafta sonra.ama Doğumdan sonra sütüm gelmezse mecbur bebek sütü vereceğim ama çok fazla marka var kızlar.0-6 ay bebek sütü Öner’inizi bekliyorum 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Kerem_alyadua
SuleDoruk
Bebek sütü değil mamasını soruyorsunuz sanırım?
Cnncyn
SuleDoruk evet mama da denebilir
merkay
Hip marka kullandım oğlumda gayette memnunuz