Sblsrgnsn Kizlar merhaba suanda 33/1 haftadayim ve birkac gundur bebegin asagi dogru indigini hissediyorum bazen hareketlerini kasiklarimda hissediyorum sanki rahmimi elleriyle icerden asagiya dogru iktiriyormus gibi bir his oluyor ve bazen ciddi canimi acitiyor aranizda yasayan var mi acaba bu durumu ilk gebeligim bilemiyorum o yuzden normal midir degil midir?
1Tecrubesizannee Bende 33+6yim bizimde catiya dogru oluyor hareketleri ve baski da oluyor 1 kac gündür bu kontrolde soracagim doktora
Sblsrgnsn 1Tecrubesizannee adet sancisi tarzinda kasilman da oluyor mu acaba dun gece uyutmadi beni cunku😞
1Tecrubesizannee Sblsrgnsn evet bazen oluyor ama cok az bazi geceler cok oluyor daha once soyledim doktorum hemen idrar tahlili ıstiyor soylemeye korkuyorum ne desem idrar tahlili