Melek2102 esra1907 kafasi asagidaysa normaldir canim Bende iki gün önce gittim doktoruma hareketleri azaliyomus yer daraldigindan Bide uyuyolarmis cok Eger Hic hareket etmiyosa kesinlikle git
Deletedmom139 esra1907 yok kuzum yeri dar ama gunde en az 2 kez hareket edmesi lazm benjm suan kasiklarimda harket edip catima baski yapıyor eskiden dort donerdi😅
hunilimom esra1907 canim haftan dogum haftasina uygun oldugu icin gununun çoğunu uyuyarak geçiriyor 😍 biciriklar malum cook uzun bir yoldan geliyorlar gün içinde a ad solda hareket ediyorsa sorun yok kafası aşağıda olduğu için anca sırtını poposunu vs dayar
esra1907 Melek2102 uyuyor evet uyandırdım az önce 😂 hareket etti çok şükür korktum ya su sızıntısı olup susuz kalkabiliyorlarmış 🙄 sızıntıyı nasıl anlıcam bilmiyorum