MrsClk canım her zmn aynı olmuyor inan mide bulantınin olmaması halsizlik olmaması daha iyi ben 23 hafta boyunca aralıksız kustum artk dayanack gücüm kalmamsti çok şükür suan 37. Haftamdym bi gün kendimi iyi hissediyorum bi gün kötü her zmn belirti olmuyor kimi tüm hamilelegini hiç belirti hiç bi skıntı olmadan geçiyor bu durum bünye ile alakali korkacagn hiç bişey yok emin ol Rabbim sağ salim kucağınza almayi nasip etsin kendini böyle düşünüp strese sokma