Rabia__
Hamileydim kanamam oldu adet kanaması gibi Dr düşük olmuş dedi ultrason göremedi bugün kontrol e gitmm başka doktar bebek gayet sağlıklı kalbide atryr dedi
Ysmn-ibrhm
Nasıl ya ilginç gerçekten
Aysgl_trl_trn
İşte bu yüzden hiç bir zaman Bi doktorun dediğine göre göre hareket etmemek gerekiyor. Bazı doktorlar Ya işlerini mühimsemiyorlar Ya da paramı alayım oturmayım peşindeler. Baktıkları şeyin insan hayatı olduğunun farkında değiller. İnsanlar yıllarca bebek hayali kuruyorlar ama Bi doktorun yanlış teşhisi yüzünden hayatları kabusa dönüyoruz. Allah korusun yavrularımızı. 😞