D3334
Merhaba kızlar 39. Haftam ve bebeğim 3.750 gram bir hafta var gözüküyor sancımın gelmesi için ama doktorlar 41. Haftaya kadar bekletiyor bu süreçte bebeğim 4 kiloyu geçer ve ben normal Doğum yapmak istiyorum sancım gelicek mi diye endişedeyim sancımın gelmesi ve bütün bunlar için neler yapmam lazım ?