_Mervik_ 3. Aya kadar kimyasal herhangi bir boya yasak. 3. Aydan sonra ORGANİK olmak şartı ile boyayabilirsin dedi. Epey pahalı olmasının yanı sıra saçlarım tarçın bakır ve hiç bi organik ya da amonyaksız boyada bu renk yok. Kızımın sağlığı çok daha önemli :) şuan 22 haftalığım doktorum artık bilinen markaları Loreal gibi kullanabilirsin demesine rağmen son haftaya kadar yaptırmayacağım. Zaten zararlı bir çok şey tüketiyoruz bir de onu eklemeyeyim.
OznurC Slinn benimde gür saçım 2 kutu aldım omuzlarımı biraz geçiyor ama bi gelsin boya kargoda bakıcam bi deneyimleyeyim hemen size yazacağım 😊