Selam hamiş bayanlar 🤗
Bn 34+5 günlük hamileyim artık doğumun yaklaştı.
Yaklaşık 10 hafta önce şeker çıktı gebeliğe bağlı diyete soktu doktorum 😪 en başından beride normal doğum yapamicağımı söylüyor şekeri kontrol edemezlermiş .
Direk sezeyana alck 😖 hiç başına böyle bi olay gelen varmı ? Şekerden dolayı sezeryan olan ????