Kbr318 ben subatta düşük yaptım , kürtaj oldum . Nisanda hamile kaldım . Bir adet gecince., insallah seninde olmustur . Cok düşünülüncede kafanı takıyorsun üzülüyorsun , sıkıntı mı var diyip kendini yiyorsun . Rabbim kucagını boss bırakmasın insallah