Sevom97 Kızlar selam doktorum bidaha ki randevuda şeker yüklemesi yapcaz dedi tam olarak napıyolar ne ediyorlar bilen var mı hiç bir fikrim yok benim 🙄😔
logvin Sevom97 Sabah aç karnıma muayeneye geldim, muayeneden sonra laboratuvara indim, 50 ml glükoz verdiler bardakta, içtim, bir saat bekledim, geldim ve kan aldılar. Sonucu doktordan öğleden sonra öğrendim 😊
logvin Sevom97 Sabah aç karnıma gelmem, glükoz içmem ve yine aç bir saat beklemem bana mide bulantısı yaptı bir tek 😬
logvin Sevom97 Özelde yaptırdım şeker yükleme testi, bildiğim kadarıyla devlette de aynı, sadece glükoz kendiniz eczaneden alıp geliyorsunuz, doktor söyleyecek size böyle bir durum olursa. İdrar testi de istedi aynı anda, glükoz içmeden hemen önce verdim.
logvin Sevom97 Evet özel hastanede ücretlidir. Sigortam var, 150 tl civarında bir ücret ödedim. 🤷🏻♀️
logvin Sevom97 Maalesef, bende Kayseri Memorial’e gidiyorum, SGK var, bir muayene ücreti 230 tl 🤷🏻♀️ bir ödeme yapıyorum, bir ücretsiz kontrole gidiyorum, hep öyle. Şeker yüklemesi son gereken test zaten.
Deletedmom0071 Herkes buraya çok gerekli yazacak ama bence ve benim doktoruma göre bu uygulama hem sağlıksız hem de gereksiz.