Fasulyem22 mevsim meyvelerini yiyorum ama üzüm gibi çok şekerli meyveleri tercih etmiyorum. Üç ana öğün üç ara öğün yapıyorum. İki ara öğünüm meyve. Miktar olarak da örneğin bir şeftali, bir elma, iki adet kırmızı erik gibi. Az az sık sık sağlıklı şeyleri yemek yeterli. Ama sakın aç kalmayın. Öğünler arası acıktığınızda ceviz, badem gibi ufak şeyler atın ağzınıza.