Benim bi tanıdığım vardı müptelaydı kadın kolaya günün her öğünün de kola içerdi ,kahvaltı da kola içen gördünüz mü hiç o kadın öyleydi ,hamile kaldı bu sefer günde bi öğün e düşürdü her akşam bi bardak içmesem başıma ağrılar griyio derdi Allah’a şükür kızı sağlıklı oldu valla ama kadının mide de sorun çıktı şimdi ,o Kadın her öğün de içti kola bişi olmadı bize hiç bişi olmaz 😊 bende eşimden gizli kutu kola alıyorum arada 😊😊😊