Fazilet_veli Kızlar bizimde şuphemiz. Var bu uygulamada 16 gonluk gösterip ama daha adetime var acaba erken mi seviniyoruz
Fazilet_veli BY1 bizde doktora gittik herşey normal hamile kalma olasılığım yüksek ama eşim yanımda olmadığı için bu sefer oldu diye umut ediyoruz
Fazilet_veli BY1 inş uzakta bi asker eşi olupta bebek istemek daha bi farklı nolur bize çok dua edin bende sizlere duacıyım
Fazilet_veli BY1 amin cnm inş benim eşim kuzey Irak'ta yeni gitti izinden bizde çok istiyoruz bj sefer baya umutluyum
Fazilet_veli BY1 bende ayn kayınvalıdemle kalıyorum çok zor tek başına en azından bi eğlence allahım isteyen herkese yani sira bizede versin 🙏🙏🙏
Tugce1803 Fazilet_veli Yani şu an daha değerlendirmeniz gerekiyor eşinizle hamilelik olamaz daha döllenme aşamasında bile değilsiniz
Fazilet_veli Tugce1803 ya oyle ama bi umut bizimkisi eşim burda yok olsa keşke bu kadar istememize rağmen
Tugce1803 Fazilet_veli Hmm anladım nasip o zaman en iyisi ovulasyon testi alın eşiniz ona göre gelsin gelebiliyorsa
Fazilet_veli Tugce1803 kolay olmuyo izne gelmesi ama dr gitti ve bu aralar çok yüksek dedi o yüzden bu kadar umutluyuz