Nl-oguz3561 Kizlar merhaba 🤗 Ben 11+2 haftalik hamileyim ilk gebeligim 😊 kizlar hamilelikte cok catlak olusuyomus soz ne surdunuz naptiniz hangi hafta basladiniz birseyler surmeye 😊 Sizden geri donusler bekliyorum ☺☺
Feminel16 Nl-oguz3561 bol su tüketmelisin cildin kuru kalmamalı ben en katkısız bebek yağı ile her banyodan sonra boynumdan dizlerime kadar yağlanıyorum 30 haftadayım hiç çatlağı oluşmadı.
Superfreshlerim Nl-oguz3561 canım bol su içiyorum, mustelanın çatlak önleyici yağını kullanıyorum fakat karnım daha küçük 17+3 üm etkisi olur mu bilmiyorum, genetik yatkınlıkta çok önemli ne sürersen sür olacaksa önüne geçemiyorsun
Feminel16 Nl-oguz3561 bende ilk 3 ay çok bulantı ve kusma yaşadım ilk 3 aydan sonra geçti. Seninde geçer inş
ece_18 Bol su iç ben yağ felan sürmedim sadece her banyodan sonra normal krem sürdüm 27 haftaligiz bir sorunum olmadı şükür
Funda8 Pregnacy jel kullanıyorum hiç çatlağım olmadı şükür ama suyunda çok etkisi var eşim hergün beş litre su alıp geliyordu eve dayanmıyor su resmen ama su sayesinde hiç cildimde kuruluk bile olmadı 🙂😊