Gamzeli_1 Merhaba kızlar bugün ben üniveriste hastanesinde ayrıntılı ultrasyona girdim sadece sonuç kağıdını verdiler ne resimlerini nede cd falan vermediler bunlar sadece özelde mi oluyor?