Esraozturk92 Hiranurhilal bende aynı şekilde dün kontrolum vardı 12+6 haftalıkken doktorum kıza benzettim ama tam istediğim açıdan göremedim dedi ben böyle kabullendim şimdiden inşallah değişmez 🤣🥰
Hcrnbrnc Hiranurhilal Canım öğrenince bebeğin cinsiyetini yazarsın demistin bu seferde emin bir şekilde kız dedi doktorumuz bundan sonra değişmez sanırım artık 🥰
Minik_fasulyem Hiranurhilal banada 13. Haftamda kız olabilir demişti ama göremiyorum net olarak dedi sadece tahminiydi. Şimdi de dört beş defadır kesin erkek dediler işte. Ben kız dır diyorum nedense
Hiranurhilal Minik_fasulyem bende bi supriz olur belki diyorum 2 kizim var bunada emin olamadi ama kiza benziyor dedi hayirli saglikli evlat olsnlar insallah
Minik_fasulyem Hiranurhilal valla benm başıma geldi işte ama hâlâ kızım olucak gibi hissediyorum nedense