Tugbanur Geçen hafta doktora gittim nst de sancim çıkmadı. Bebeğin kafası kanala girmedi daha. Bu hafta çatı muayenesi olacağım. 2 gün sonra doktora gideceğim ama size sormak istedim. Bi kaç gündür bebek hareket ettikçe kasıklarıma ağrı giriyor ve aynı şekil belime de ağrı giriyor. Acaba bu ağrılar nst de sancı olarak çıkar mi yada bebek kanala giriyor da ondan mi böyle oluyor. Yardımcı olursanız sevinirim
SemaAsya Tugbanur Bilmiyorum ama postunuz yukarıda kalsın. İnşallah bilen birileri yazar da biz de bilgi ediniriz.
Neslihant Tugbanur bnde smdi gördüm yaziyi cnm. 38+3 um bnde bgun gittim dediğin gbi olan hareketler sanci olarak çıktı ama kasilmada hissediyordum ayni zamanda. Bnm 34 den beri hep çıkıyor tabi bide o var
esra1907 Tugbanur nst de çıkmıyor bu ağrılar 🤷🏼♀️ Ve Bebek kanala girmek istediğinde bıçak saplanması gibi birşey oluyor
Tugba12345 Bende de ayni durum var canm bebek hareket ettikce kasik bolgem acimaya basladi baski şeklinde.nst de 40 50 sancm ckmsti.adet sancsi gbi kisa suren sancm da oldu bugn tekrarlamadi takip ettm.sende agrilarni takip et cnm
Tugbanur Neslihant bnm normal doğum olucak ama bebek daha kanala inmemiş sizin ki indi mi yada en zaman iner. Nst de sancı falan çıkmıyor inşallah bu gitmemde çıkar
Neslihant Tugbanur bnmki inmedi henuz bizmde normal görünüyor. Nst de sanci var baya ama bn hissetmiyorum
Tugbanur esra1907 bi anda bıçak saplanması gibi bi ağrı giriyor kasıklarıma bebek hareket ettikçe doğum belirtisi mi