derinseda ben de başta alışamamıştım ama zamanla kullanmayı öğrendim. Kesinlikle yatar pozisyonda elinizin yettiği en ileri noktaya itmeye çalışın ve minimum 1 saat sırt üstü uzanın. O sürede eriyip içeriğini vücudunuz emecektir. Kalanı da dışarı atacak. Ama önemli olan tamamının atılmaması. Vücut illaki gerekeni emiyor. Siz üzülmeyin. Bir de hormon ilacı olduğu için saati saatine kullanmaya özen gösterin. Örneğin hergün 12.00 ve 00.00da. İnşallah faydasını görürsünüz.