Milos Kızlar dün misafir agirlayacaktim ve evde eşim olmadığı için market poşetlerini ben taşıdım ve 10 kiloluk şu kaldırmak zorunda kaldım akşam en son vajinama sancı saplanıyor kısa süre sonra geçti ama şuan karnımda sertliği yok panik oldum sizce bisey olmuş mudur
Dyglila Milos kanaman yoksa bi problem olmaz canım ama sen genede dikkat et birdaha öyle ağır kaldırma
Kerem_alyadua Milos 33 haftalık hamileyim pazar alısverisini ben yapıyorm markete ben gidiyorm suda tasıyorum bana bişy olmadı sanada olmaz demicm agrın kanaman olursa bekleme git
Ozzy Oğlum var 21 kilo hamileliğimin başından bu yana her istediğinde kucağıma aldım 34 haftamdayım hiçbir şey olmadı tabiki dikkat etmek gerek ama çokta düşünmemek lazım böyle şeyleri
tazee_annee Bnce korkma ama bir daha da kaldırma bir abla var tanıdığın bebeği 10 aylık ve şuan 3.5 -4 aylık hamile her gün bebegini muhakkak kucağına alıyordur içini rahat tut sürekli Ya Şafi diye teşbih çek ben korkunca öyle yapiyorum
Milos Normalde böyle şeylere takılmam kendi mi çok sakınmam da ama içime kurt düştüğü için işte.. Hepinize teşekkür ederim
Sbkts Bende taşıyorum bazen eşim olmuyor her zaman ne yazıkki vardiyalı çalıştığı için dinlenerek yavaş yaval hareket edersen kanaman olmadığı müddetçe hiç problem olmaz, zamanında annelerimiz neler neler taşımış 🥰 ama tabi ki tedbiri yine de elden bırakma 2 dk taşıyorsan 2 dk dinlen
Mehsu 10 kiloluk su biraz fazla olmuş canım Allah razı olsun eşimden ağır olan tüm işleri o yapıyor bana düşürmüyor bile ama gerekli olduğu için yapmışsın inşallah yoktur bir şey hareketlerinden anlarsın diye düşünüyorum kendini korkutma içine de süphe düşüreme ama sen anlarsın farklı bi durum seziyorsan hastaneye gidemiyorsan bile anasağlıga gitmelisin senden ve bebeğinden önemli hiç bir şey yok
Anne6161amine Çalışan biriydim şimdi evde olunca canım sıkılıyor perde yıkayıp falan asıyorum iş yapmaya çalışıyorum henüz Bi sıkıntı olmadı ama yaparken dikkat et kanama olmadıysa da sıkıntı olmaz