Halime_dgrl12 Ben 4+6 hamileyim ve ilk gebeliğimde düşük oldu . 3 gün önce doktora gittim herşey güzel diğer gebelik gibi sakıncalı bi durum yok normal dedi bende biraz ağrım var dedim normal yerleşme ağrısıdır dedi . Sanki bugün adet sancısı gibi ağrım var sizce nedeni ne ? Çook korkuyorum..
Serap_23 Halime_dgrl12 canım benim de ilk hamileliğim sorunluydu şuan yine hamileyim ve her gün ağrılarım oluyor ama bebeğim sağlıklı hiç canını sıkma ilk 3 ay oluyor böyle
Gamizz Halime_dgrl12 ilk 3 ay oluyor canım bebek tutunmaya çalışıyor bünye alışmaya çalışıyor bebek kendine yer ayarlıyor 😊
Aslgly Halime_dgrl12 normal bence ben 15 haftalığım hala adet ağrısı gibi ağrılarım var. Bi sorun yok çok şükür