Elifimsi Kızlarr acil tecrübelerinize ihtiyacım varr? Kasıklarıma son 4 gündür bi aģrı giriyor ama siddetli ağrı girdiği anda hareketsiz bırakıyor uzanıyorum masaj nefes egzersizi yapıyorum ağrı geçiyor tekrar giriyor bi 5 10 dk sürüyor sonra dinlenince gevşeyince geçiyor ama ağrırken karnımın alt çevresi taş gibi sertleşiyor. Sizde yaşadınız mı nette bakıyorum yuvarlak bağ ağrıları diyor rahim büyüdükce kaslar geriliyormuş ağrı yapıyormus bazılarının şiddetli bazilarinin hafif oluyormus ama sizde fikir sunun lütfen kontrolume daha var ama böyle devam ederse doktora gidicem meraklaniyor insan :(
Izzet Elifimsi karnimin etrafinda acima agri oluyo doktorumda rahim buyudukce baglar geriliuo endiselencek bi durum degil eger agrilara dayanamazsan parol ic dedi
Saniye85 Merhaba kaçıncı haftadasınız bilmiyorum ama benim de aynı ağrılar 24-25. Haftalarda başladı şuan 32. Haftadayım hala ara ara geliyor.Kramp şeklinde tam sağ ya da sol kasıklarda bazen 25-30 dk sürdüğü bile oluyordu.Hareketsiz kalıyordum.Geceleri yatakta dönerken de oluyordu.Ben de çok araştırdım doktorum da yuvarlak bağ ağrıları dedi.özellikle kabız olduğum günler daha sık oluyordu.Oturuyorsanız yürüyün,yatıyorsanız oturun pozisyon değişikliği iyi geliyor.
Elifimsi Saniye85 tesekkur ederim canımm kesinlikle aynen anlattigin gibi oluyor nefesi kesiliyor insanin korkulacak bisey yoksa sükür bebegimiz büyüdüğü icin o zaman. Ben 18+4 günlügüm bu hafta basladi agrilarim
Fatmanzmgl Bnde 24+4teym çalışıyorum gündüz nadir oluyor ama aksmlari agri giriyor bazen sag bazen sol bazen vajinamn üstüne bnde cok korkuyrum ama normalmis bebek büyüdüğü icin rahme ve organlara baskı uyguluyrms
Elifimsi Fatmanzmgl normal olmasini duydukca icime su serpiliyor tedirgin oluyoruz hamilelik cidden farkli biseymis. Cok şükür bebeklerimiz büyüyor sağlıklı olsunlar anneler her acıya katlanır 💖🤰🏻
Elifimsi Fatmanzmgl Fatmanzmgl çok teşekkür ederim canim benim hareketleri hissediyomusun yada ne zaman hissetmeye basladin 😍
Fatmanzmgl Elifimsi bn biraz kilolyum o nednle 23 haftada hssttim oda boyle sanki karincalanma gbiydi karnmda hala cok güçlü degl birde ilk gebelk.sen hssediomusn
Elifimsi Fatmanzmgl aynen benimde ilk gebelik bende damar atması gibi oluyor bazen birde icimde bisey yer degistiyor gibi gondoldan inerken icin tuhaf olur o his gibi 😍 ayırt edemiyoruz henüz biraz daha büyümeleri gerek